Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

fredag 17 december 2010

Godmorgon!!!

Trött är baraförnamnet på vad jag är just nu, sov skit dåligt inatt. Vaknade fem av att Filippa den lilla rackar´n hade smitit in till Vincent och stod i hans säng och hoppade som den busunge hon är. 
Ja och på den vägen är det.....................bra på ett sätt för jag hann med massor innan jag väckte barnen idag.
Nu har N& C traskat iväg på skolan.  Idag är det ju varmt nästan juh men det snöar lite men det gör detsamma. Mysigt enligt mig.

Nu har alla fått på sig kläder och är klara för att åka in till Hudik för lite ärenden på Försäkringskassan..........!! Ska lämna in nästa sjukskrivning men bävar för hur lång tid det kommer att ta denna gång.  Än har dom inte lagt in och scannat in papperet från läkaren som han skickade första gången den 3:e och sen nu i måndag´s .   Pengarna kommer väl lagomt till nästa jul.....................!!!

Ska även inhandla presenter till min darling som fyller år på måndag.  Han blir hela 27 år.  Snacka om att han är nästintill Lammkött. 

Helgen kommer att tillbringas ed städning inför julen.  Vet inte ännu vad som händer i jul med tanke på att jag har en mamma som är fett sur just nu.   Hon vill gärna bestämma över mig och mina barn och när hon inser att det inte går så blir hon sur och säger både det ena och det andra.. Jag har inget emot att vi är själv men antar att barnen vill ha lite mera liv runt omkring sig så som vi brukar ha det.
Men en sak är säker, barnen åker ingenstans utan mig.  Thats It!!!


Näe nu ska jag ge Filippa och Vincent lite frulle, anatar att dom håller på svälter ihjäl vid det här laget.



My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar