Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

måndag 13 december 2010

Lucia del 2

Ja nu har lilla filippa haft sitt efterlängtade luciatåg på dagis.
Hon har längtat hela dagen.  Synd bara att fröknarna tycker att det är såååå himla bra att vara ute för det är nog inte många föräldrar som tycker det.  Inte vad jag har fått höra iallafall.  Varför inte bara dela upp avdelningarna och ha inne istället för att halvt frysa ihjäl,  Fika var det efteråt men vi frös så mkt och dessutom så hade vi inte ätit ngt än så vi struntade i det och fikade hemma efter maten istället.
var muffins, lussebuullar, kanelbullar och pepparkakor med glögg.............mumms!!!!




Tyvärr så går det så jäkla segt att ladda ner bilder så ni kan få en bild på prinsessan som lucia imorgon.


Annars har dagen varit bra fast lång.  Jag vet inte men jag antar att det har att göra med attjag haft så orehört ont i hela ryggen och skulderbladen idag. Det bränner och gör allmänt ont vare sig jag rör mig eller inte.  Inte så värst kul men luciatåget tog bort en massa ont en liten stund iallafall och det var super.


Imorgon finns det inga planer på nått, jag hoppas jag inte har lika ont så jag kanske kan vara uppe lite mera men annars blir det väl sängläge då tillfälle ges.  Asså jag hatar det här. 


Mina fina älskade barn sover nu och fattas bara annat.  Nathalie och Filippa hittade jag klockan fem i morse då dom satt i soffan och väntade på att bolibompa skulle börja.  Även att sömntutan Cerine vaknade av sig självt idag och kom upp utan att jag ens väckt henne.  Vet inte vad det var med barnen i morse men nå skumt var det..............Inte likt dom kan jag säga.


Försäkringskassan har fortfarande inte fått in mina papper från läkaren och då skickade han dom den 3:e december och nu är det den 13:e.  Kan väl inte ta tio dagar för ett papper att skickas från hudik till östersund eller??????
Försäkringskassan hade iallafall skickat en påminelse till läkaren idag men eftersom jag sett brevet och även vet att han skickat det så är det antagligen försäkringskassan själva som slarvat bort det.  Men måste såna saker inträffa innan jul????  Jaja jag skiter i vilket, pengarna kommer när dom kommer och just nu har jag ändå ingen nytta av dom då jag inte skulle ha orkat gått runt på stan och spendera dom. 




Näe nu väntar en kokhet dusch så man kanske blir som människa innan man kryper ner mellan lakanen.




My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar