Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

söndag 4 oktober 2009

Tittut & STHLM

Hej hej!
Ja nu har jag å min älskling kommit hem från en hel helg barnledighet och mys på hotell i mitt älskade STHLM.
Vi åkte i freda´s och var på tittut det första vi gjorde. Var så underbart kul att se allt alltså. Klart värt vartenda öre. Betalade 1700 men då fick vi färg kort, svart/vita kort och en film från ultraljudet. Lite synd bara att bebisen låg med huvet inne i moderkakan typ hela tiden. Fick nån bild på huvet.
Och det var en liten pojke som vi inte har gett ngt namn ännu men har några att välja av.
Efter tittut tog vi tunnelbanan till hotellet som låg i gamla stan. Mysigt hotell och rätt trevlig personal.
Lämnade våra saker och begav oss ut på stan, måste ju valla runt min lilla gubbe lite som knappt varit därnere ngt. Handlade lite bebis kläder...........åh äntligen nåt annat än rosa.
Ja det har varit en skön helg men även att vi har saknat barnen massor. Gråten har varit nära många gånger men men å andra sidan så måste man ju passa på att njuta när man väl är lediga.

Idag åt vi frukost på hotellet och sen packade vi oss iväg mot centralen och åkte hem. KOm hem vid sex.
Filippa släppte inte mig ur siktet kan jag säga. Vi satt å myste i soffan och bara kramades. Underbart!!!! Nathalie och Cerine kom hem och även dom berättade hur mkt dom hade saknat oss. Ja nu dröjer det ett tag innan vi åker själva igen. Så skönt att vara hemma.

Nu har vi spelat ett parti monopol och duschat sen vi la barnen så nu väntar bara sängen på oss.

En ny arbetsvecka börjar i morgon.


Love..............

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar