Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

lördag 20 februari 2010

BIO

Lördag och vi har ätit frukost med hela familjen samlad. Underbart att alla är tillsamans!!!
Vet inte men känner mig rätt så utsövd idag. Vaknade några gånger med Vincent inatt men jag väckte jonas så fick han gå upp å göra mat men sen så var det ju jag som fick ge honom den eftersom pappa somnade som en stock.
Jonas somnade igår kväll med filippa vid åtta å sov till elva typ. Han kände sig utsövd han oxå!!

Idag ska vi få besök av svärmor och hennes sambo men jag å barnen ska dra iväg in till stan för att ta en sväng å kolla om jag hittar nå fina gardiner till vardagsrummet och sen har jag sett snygga kuddar som ska vara i soffan med härliga vår/sommar färger. Bio sen bara jag å Nathalie å Cerine......................nice att komma ut med bara dom stora tjejerna.
Ja så ser våran dag ut. Jonas ska vara hemma med Vincent Och Filippa.

Mys sen när vi kommer hem igen..................god mat och massa godis!!!



Love.......................

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar