Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

söndag 14 mars 2010

Söndag

Skrev vist lite fel i förra inlägget, skrev ju torsdag istället för fredag!!!
Det var ju i fredas vi var på hoppkuddeland juh.

I lörda´´s var vi hemma och hade lite små städning för oss, jag möblerade om i Cerines rum.
Filippa åkte till farmor på förmidda´n och skulle sova där, vilket hon oxå gjorde.
Jag, Jonas, Nathalie och Cerine var ute på gården och grillade korv och jag hittade lite kläder både till Filippa och Vincent. Man glömmer bort vad man har därute juh. Ska städa där ute framåt våren och även passa på att ha lite loppis och gå ner på dakapo med det som inte används. Ska fan få iväg det mesta alltså. Så less på att man samlar å spar på skit som man inte behöver.

Var in på akuten för rådgivningen trodde att jag kanske hade fått en propp i benet av medicinen som jag äter. Visade sig att jag hade fått inflamation i blodkärlet i benet...............Ont gör det som fan iallafall. Går väl över om några dagar hoppas jag.

Idag är det söndag och jag, Nathalie och mormor åkte en sväng på Birsta för att köpa cykel till Filippas födelsedag. Blev även en sväng in på IKEA och där handlade jag lite småsaker bara, servetter, glas, spotlights till vitrinskåpet, blomma och lite sånt som man alltid får med sig vid ett besök där.
Barnens hus vart det sen och där köpte jag flytgrej till Filippa som hon kommer ha väldans bra användning av i sommar om jag känner den damen rätt, hon är ju lite vild min lilla sessa.

Väl hemma igen så hade Filippa kommit från farmor och jag möttes av en stor stor kram från henne. Vincent låg å sov, Jonas höll på med maten och Cerine satt vid tv:n som vanligt.

Vi åt en god middag som lovlely hade tillagat. Lövbiff, pressad potatis och en sååå underbart god sås.

Nu efter mycker om och men så sover alla barnen, Vincent med men han vaknar nog snart antar jag.

Imorgon är det måndag igen och det är dags för att Nathalie att gå till skolan igen, Cerine får dock vänta en dag till innan hon får träffa alla sina kompisar igen.
Jonas är ju ledig imorgon oxå och det är såååå skönt. Han kommer att vara hemma så mkt nu och det känns så underbart bra!!! Min älskling är såå efterlängtad här hemma. Behövs verkligen här nu oxå.

På onsdag ska vi in till stan och skaffa nytt bank konto för framtiden. Även att våran lilla prinsessa fyller 3 på onsdag. Åhh vad jag längtar............

Nä nu ska jag gå å äta lite mera mat innan jag svälter ihjäl.





Love.....................

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar