Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

torsdag 3 november 2011

Ja vad säger man....................????

Long time no see............
Ja men va fasiken jag har inte haft varken tid eller lust på ett tag men men så kan det ju vara ibland.
Har inte gjort så mkt den senaste tiden heller.  Har mest tränat, jobbat och flackat runt som vanligt.
Var iväg på 50 Cent i freda´s. Var rätt bra iaf efter att alkoholen tagit.......hehe!!!!



På jobbet håller vi på att starta en ny ungdomsverksamhet å det kommer bli skitkul.  Alla ungdomar som läser detta.  Kom på öppningen fredagen den 11 november klockan 19.00 till huset mittemot bilmetro i Hudiksvall.

Igår fick jag erbjudandet om att bli bjuden på julbord på Tomas Brolins krog nere i storsta´n i december. Det vill jag faktiskt inte missa, är ju dessutom släkt med honom så det kan ju bli kul. Biljtter ska bokas snart.
Caf´e Opera har massa engagemang just nu och jag vill helst gå på alla jag blir bjuden på men men då man bor på vischan får man sålla lite bland inbjudningarna.

Vad har jag mer på G då???
Inget mer än jobbet, en Stockholms resa i november, en sundsvalls resa med jobbet och lite andra små saker.   I love my life right now!!!!

Näe nu ska jag ta hand om min feber och vila en stund!!!

Take care så länge gott folk!!!



My Life, My Passion & My Fashion

1 kommentar: