Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

söndag 22 januari 2012

Vilken himla tråkig dag det här har varit. Har ju uppenbarligen inte gjort något för att den skulle bli bättre heller för då hade den förmodligen varit bättre. Har inte gjort ett skit, bytt lite säng kläder och plockat lite me, fortfarande ingen städning så långt ögat kan nå. Fan snart flyger de väl damm här............Näe usch verkligen inte min stil ju.  Dags att skärpa till sig  lite. Har faktiskt fixat min gamla hårddisk som krachade. Nu har jag fått tillbaks alla gamla bilder jag hade i den och det är ju bara såååå lovely!!!

Tog ett pass ikväll, fortfarande känningar i knäet så jag får ha på mig mitt stöd/skydd emellanåt.
Nu äre bara att ladda inför en ny vecka med nya utmaningar. I veckan hör blir det jobb å jobb å jobb. Träning oxå förstås.

Ha nu en skön fortsatt kväll och hoppas ni sover gott-


My Life, My Passion & My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar