Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

tisdag 6 mars 2012

Återigen hemma



Åh denna dag börjades tidigt. Klockan sju åkte jag och barnen in till stan för att där möta upp Sandra ebba hampus Malin och Freddie. Slutdestinationen var himlabadet i Sundsvall.

Efter en evighet på bussen så var vi framme och barnen hade skit kul. Jag oxå såklart. Vi badade och fikade och hade det allmänt super.

Filippa teg sig bokstavligen vatten över huvudet en stund men vad är inte en mamma till för om inte vara där när det behövs. Hon satte sig i en kana där det var 1.40cm djupt där man kom ner. Jag stod och ropade i min förtvivlan att hon inte fick åka men vad gör busungen då. Jo hon åker. Jag släpper allt jag höll i knuffade undan dom som stod i vägen i min panik och slängde mig ner i kanjäveln och åkte ner. När jag kom ner så såg jag henne åka upp å ner under vattnet tills jag fick tag i henne.  Shit va rädd jag var och shit va skäll hon fick. Tror  Aldrig hon har fått så mkt skäll nångång innan.

Men i det stora hela var det en bra dag.

Imorgon blir det en hemma dag tror jag bestämmt. Cerine åker till Jämtland vid elva tolv tiden och blir borta tills på söndag.


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar