Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

tisdag 27 januari 2015

Mår som en prinsessa igen.....

Åh vad jag mår så mkt bättre än sist jag skrev.
Jag har insett att jag inte ska lägga tid och energi på människor som inte förtjänar det och fokusera på människorna Jag älskar ist.
Har haft underbara dagar med J men vi har även rett ut en massa saker som legat och grott.  Känns så skönt!!!!
Har varit till läkaren och fått diagnostiserad bipolär 2 så nu har jag fått en medicin mot det, inte litium som jag helst vill slippa men som sätts in om denna inte ger effekt.  Har inte börjar med den än bara men ska görs det till veckan, mår just nu bra utan men jag vet ju aty det kommer svackor så lika bra att börja med den innan så svackan blir mindre eller helst inte alls :).

Träningen går bra, just nu segt dom fan då jag har  ont i halsen men trånar lite lite ändå fast lugnt och ingen kondition uran bara styrka.
Kommer igen efter denna förkylning, om den nu går över någonsin. Blir lätt att vi smittar varandra här hemma med så många barn. 

Barnen är friska utom Filippa som e lite halv krasslig och är hemma från skolan Idag. 
Snart fyller Vincent fem bast, shit va tiden går fort.  Tänk att Anders inte hann träffa varken Vincent Eller Loui men jag vet att han finns med oss varje dag hela tiden.

Helgen har varit kanon och jag har haft sjukt roligt. 
Helgen som kommer hoppas jag blir minst lika trevlig :).

Nu ska jag iväg och handla lite läsk inför Vincents kalas och För ett tag framåt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar