Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

onsdag 7 september 2016

Godmiddag....
Heere gud vilken kväll det va igår, Jag skulle ju ner å köpa cigg å mjölk på hemköp men klockan blev så mkt så jag hann inte dit så jag å angelica skulle åka på statoil. När jag gick sa jag till kidsen att inte låsa dörren. Kom hem efter kanske 40 minuter max och vad tror ni dom hade gjort då??? Jo låst dörren och gått å lagt sig!!! Plingade 30 gånger å ringde men ingen vaknade, efter många om å men så vaknade nathalie och öppnade dörren. Suck................de va nära att man fick sova i trappen asså eller gå in till Micke (min granne) å hoppa över från hans balkong till min men det vill man helst undvika då vi bor på sjunde våningen ...............
Kom in iaf och det är väl huvudsaken haha !!!!

Idag vaknade vi och jag skickade iväg alla till skolan, vincent var så bra i sin andning att han oxå fick gå på skolan idag men då har ju loui blivit krasslig i andningen ist så idag är det vabb med loui ist........hösten och dess sjukdomar asså. Vi blir väl sjukdomsfria lagomt till jul eller nåt.

Angelica kom förbi i morse så vi tog en promenad ner på henköp, hon jag loui och angelicas mammas hundar. Loui älskar ju verkligen hundar och är i sitt esse när han får vara med hundar så han följde med henne hem nr hon ååkte hem sen. Hoppas han inte blir dålig i andningen så han måste ha medicin för den ligger här, tur att vi bor rätt nära varandra så det tar väl en minut med bil.



Nä nu ska jag passa på att äta något medans man verkligen får sitta ner och äta under hela måltiden.

take care folks


My Life, My Passion & My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar