Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

tisdag 1 november 2016

Den 5 oktober miste vi en helt undrbar människa från jordelivet. Han va min klippa, den mannen som gic2k mig att tro på kärleken igen, den mannen som fick mig att känna mig trygg på ett sätt som inte alla får. En helt makalöst snäll å omtänksam människa.
Ja ord kan inte beskriva den saknad å sorg jag och många andra bär på. Han va en älskad son, en bror och en helt Amazing pojkvän. Han behandlade mig som en prinsessa i alla lägen. Han finns för alltid i mitt hjärta och i mina tankar.
På fredag är det dags att ta farväl å gravsätta honom. Älskade Erik jag har en sån klump i magen inför denna dag. Vill inte, vill inte inse att det faktiskt är sant, att jag aldrig mer kommer få höra din röst, aldrig få känna dina trygga armar runt mig, aldrig få känna din varma krop värma min. Nä det här är så otroligt overkligt. Jag älskar dig från månen och tillbaks❤.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar