Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

fredag 3 mars 2017

Loui:s sjukhus vistelse


För drygt en vecka sedan så blev loui inlagd på sjukan för dubbelsidig lunginflammation, jag hade då varit till mitt hjärta en gång och sedan på akuten en gång tidigare. Första gången hos mitt hjärta så fick han och vincent antibiotika mot halsfluss. Vincent tog sin medicin men loui spydde av sin så fort den kom in i munnen. Tabletterna kunde han inte svälja och det flytande skiten spydde han av, provade att krossa tabletterna och gjorde allt jag kunde för att ungen skulle få i sig sin medicin men nä det gick inte så jag ringde och sa det till läkaren  som sa att det skulle läka ut av sig självt. Det gjorde det inte, i tre veckor så låg han bara och hade feber, yrade och till slut så gick jag på akuten. Där sa dom att det verkade då inte vara ngt fel på han e å skickade hem oss. Dagarna gick och efter några dagar så tänkte jag att jag tar med mig honom ner på stan och fikar för ibland så blir man sjukare av att bara ligga, fick bära därifrån honom upp på akuten då han satt  i mitt knä och sov. Han åt inte glassen han valde å inte mackan heller.  Väl uppe på akuten så blev han inlagd för dubbelsidig lunginflammation.
Såhär såg dom dagarna ut:



Helt orkeslös på fiket.


 Med dropp och satraktion och syrgas. Han kunde inte syresätta blodet så bra själv och fick därför ha syrgas mask under nätterna mestadels. 


 Lite piggare efter ett tag 





 Tack gode gud att jag hade sällskap.







En
En pappa på besök 

Gode gud låt barnen slippa ligga såhär nåt mer och vara sjuk. Man känner sig så maktlös och jag skulle ha gjort allt för att byta med honom dock hade jag inte varit en lika medgörlig patient men men......

Nu mår han bättre och igår var han första dagen på dagis på tre veckor, han kom hem och somnade direkt när han kom hem. Han va helt slut. Idag är det fredag och han ska få vila hela helgen och bli bortskämd av mamma.















Life, My Passion & My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar