Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

tisdag 28 juli 2009

Wallander & Eliminering!!!!

Nu har jag å baby kollat på Wallander- Kuriren. Den var lika bra som alla andra Wallander och helt klart värd att se!!!
Var ju så himla länge sen vi kollade på en film så det var skönt. Barnen var sock vakna och skrek och bråkade stup i kvarten men men .............................Även att Fillan vaknade och kom upp en sväng.

Nu ska vi ta en omgång alfapet. Igår var Jonas sur för han åkte på pisk två ggr i rad. Får väl ge han en revanch idag så han inte helt tappar lusten.

Imorgon ska vi in till stan och fixa å dona lite, om jag inte blöder villsäga men det hoppas jag att jag inte gör. Har inteblött så speciellt mkt idag men det kan ju vara tabletterna som gör det. Fick tiden för återebesök i dag iallafall. Den 11 ska jag tillbaks för att kolla om allt är som det ska. Sen den 19 tror jag det är så har vi tid för det vanliga ultraljudet..............längtar.
Min barnmprska sa ju att dom uppe på ultraljudet har ändrat åsikt och kan numera berätta vad det blir för kön eller inte. Hoppas dom kan göra det så man kan planera lite bättre.

Lite konstigt att dom har börjat göra det nu. Ja menar att det var väl inte alltför länge sedan det var nån dum jävla brud jävel (kan inget annat säga) som har flickor redan och när hon fick reda på att det var en flicka till hon väntade så gjorde hon abort. Kan inte fatta sånna människor. Skulle fan kunna göra en liten "abort" av dom. Eller vad tycker ni??? Skulle du kunna göra abort pga. barnets kön???

Nä nu ska vi spela ett parti å sen sova .........................


Godnatt å sovgott!!!!


Love.......................

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar