Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

onsdag 23 januari 2013

Tjenare kungen

Ja igår hade jag så fruktansvärt tråkigt innan vi la oss, karln sitter ju vid datorn halva kvällarna ju.
Jag kollade netflix och såg att dom hade tjenare kungen. Kollade såklart på den.

Joel min vän va ung på den tiden men dock lika charmig som nu.
Jag älskar just den filmen då den påminner en del om hur man själv va (va punkare en tid:$)
Vad allt va så enkelt då man var ung. Jag iaf tog dagen som den kom och skolan hade inte tyvärr störta prioritet, vilket jag har fått ångra tusen gånger om. Har läst in alla betyg i vuxen ålder och även massa andra ämnen och fått tro det lr ej Vg och mvg i alla ämnen jag läst:-)

Iaf till er som inte sett den, se den och ni andra se den igen.
Vet ju att självaste Joel drar en massa publik så ni kan ju se den för hans skull om inte annat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar