Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

onsdag 20 april 2011

Blommor å Bin

Underbart det är att vakna av fågelsång.   Det har regnat inatt och det tycker jag om, det får gärna regna på nätterna bara det torkar upp fort.
Smattret mot rutan gör mig lugn.
Nu har jag precis beställt en kartong med kläder till bådeman å barn från HM.  Som vanligt var det väntan på leveransen så om en månad ungefär kommer det. Nice nice!!!
Visst är det väl härligt när man tillbringar mer å mer tid ute för att man kan och för att det är varmt.
Jag får sån lust att börja peta i trädgården å rabatten. Längtar tills det är dags att sätta blommor och göra fint.  Skulle kunna göra det nu ju.
Bra att det är några veckor kvar så jag hinner kolla upp och få hem fina  saker och finna dom finaste blommorna.  Love it!!!

Lilleman leker på sitt rum och själv har jag inte hunnit med så mkt än.  Fudnderar på att dra in till stan nu på förmidda´n så vi kommer bort lite. Inte kan man dunka på med musik heller som brukar vara det första jag gör för Liselotte har jobbat natt och sover nog nu.  Vilklen hänsyn jag visar som granne!!! Duktiga jag!!!

Min darling var så gullig igår, han kom hem med vitsippor som han varit ut i skogen å plockat på vägen hem.  Gulligt!!!!
Näe nu ska jag ta å dra på mig lite kläder så vi får nåt gjort idag

Åh ikväll har Nathalie fotbollsträning och barnens dressar som jagbeställde har kommit så ikväll ska jag upp å hämta dom!!!! Längtar!!!!


My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar