Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

lördag 28 maj 2011

OnePice!!!!

Åh så underbart det är att vakna upp med sin  familj.  Vakna brevid darling är det bästa som finns!!
Nu har vi käkat frulle, skjutsat nathalie på samlingen (dom har polspel i norrala idag) och hunnit med lite andra saker oxå.  Dammat, dammsugat, gjort rent i kaninburen inne och har även varit ut till kaninen ute.
Så nu kanske ni undrar varför vi har en kaninbur inne.  Jon det ska jag berätta för er.  Den lilla kaninen son även hetr Turbo blev ju biten av den stora (glitter) och ska därför vara inne i en lite renare miljö tills såren läkt och han kanske även hinner växa på sig lite.
Så nnu har han en lyxsvit inne i Cerines rum beståendes av Vincents sandlåda som vi ännu inte hunnit ställa ut.
Så är det!!!

Just nu är alla utom jag och vincent ute, vinnie sover midda å jag ska snart få på mig lite anstädiga kläder (onepice just nu) för jag ser att min svärfar kommit hit på ett besök.
Jonas har hunnit med en hel del på terassen sen sist jag visade kort så kortkommer lite senare idag.
Sen kommer svärmor hit så idagblir det tidig middag för oss,  den ständiga frågan är dock VADska man äta idag då???

Näe nu ska jag fortsätta här men först få på mig kläder.


Over and out!!!!



My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar