Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

onsdag 25 maj 2011

Bilder

Igår när jag var inne i stan så hittade jag detta på REA. Ja jag hittar ju aldrig nåt till Reapriser annars men igår så gjorde jag några fynd och sparade 550:-.
En vit superfin tunika ord. pris 199:- 
Nu 49:-
En mönstrad tunika ord. pris 249:-
Nu 49:-

En blå poncho 149:-

Tunika ord. Pris 249:-
Nu 49:-

 Sen så kan jag ju aldrig låta bli att knäppa kort på hemmet och barnen så nu kommer lite bilder på hemmet.
Synd bara att jag inte har inspiration att göra ngt just nu åt just hemmet!
En gitarr på vardera sida....Love It!!!

Ett nytt försök att få me mina rätt nya gardiner

Fjärilar är det vackraste djuret som finns!!!






Godaste Vinet EVER!!! Prova gärna blanda ut med antingen fruktsoda eller loka citron!!

Nya jalusinerna

Fjärilar även på dom!!!



My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar