Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

onsdag 17 oktober 2012

Åh guuud va trött jag är idag. Har sovit från halv ett till halv sex men är ändå sjukt trött.

Dagen blir lugn och tillbringas nog inne och om någon frågar.mig så hade jag helst tillbringat dagen i sängen men men har man kids så här man, bara att kliva upp de:-)


Igår planerade vi lite hur möbleringen ska vara när vi flyttat. Oense om vissa saker men faktiskt ganska överens fast å andra sidan så vet ju j att han inte har nåt att säga till om när det kommer till inredning och möblering. Inte för att han har dålig smak å inte kan utan för att jag vill ha det som jag vill och tyvärr så är jag fruktansvärt envis så han ger med sig om inte annat. Antar att han har insett att det inte är någon idé att säga emot mina ord när det kommer till inredning och detaljer.jag är öppen för hans åsikter men sen om det blir som han vill är en annan sak.

Jaja nog om det nu för nu vaknade Loui, återkommer senare:-)


Bye bye


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar