Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

måndag 8 juli 2013

Nickelodeon dagen

Nu var det sådär jäkla länge sen igen. Men hej iaf!

Lördagen drog jag upp till Sundsvall med kidsen på Nickelodeon dagen, ja Linda, kalle, Willie och thilde följde oxå med.
Loui va hemma så han hade de bra med pappsen.

Bra dag och Nathalie och Cerine fick träffa, få autograf m.m av sin idol Anton edvald. Filippa och  Vincent träffade Svampbob och dora. Ja en bra dag med sol, trevligt sällskap och mys med kidsen.
Bilder kommer nedan.

Söndagen tänkte jag städa och möblera om men det blev ju inte såååå mkt av den varan utan mest mys. En sväng på ICA med Vincent då Loui hade världens rödaste stjärt å mirakel salvan va slut hemma. Fick ju reda på sen att sjukhuset hade sitt apotek öppet men men vi fick oss en trevlig stund bara ja å vincent.

Idag är det måndag och jag började faktiskt med möbleringen i morse och slutade precis klockan fyra........pust.
Så nu är vardagsrummet ommöblerat i vardagsrummet å städat i hela huset.
Nu sitter jag i soffan...........tillfälligt bara för strax ska jag plocka ur disken så jag kan göra kladdsallad för imorgon bär det av på nya äventyr med HELA familjen......ja har ni hört karln ska oxå  med.....................vad jag vet än så länge iaf.

När nu hörde jag "klicker" vilket betyder att diskmaskinen är klar så bye bye


Take care

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar