Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

tisdag 17 september 2013

Mycket att stå i

En evighet sedan jag skrev men har lagt det här lite åt sidan, har liiiiiite annat att tänka på liksom.
Plugg plugg plugg å lite mer plugg som tar all energi.  Massa styr med kidsen å sen ska jag ju orka vara mig oxå..............ja ni hör ju det e inte lätt å heta Annso alltid haha
Näe men allvarligt jag har haft lite mkt att tänka på den senaste tiden och mkt med skolan oxå.
Har en kille i klassen som börjar bli lite to mutch. Kommer förbi och säger saker som " jag är sugen på dig" å bjuder på choklad å ja visar sig väldigt intreserad.  Sen att den här människan är totalt helt utan nånsomhelstformavhjärnagörintesakenbättreåintekanhanettordsvenskahellernästan.
Jag brukar ju kunna ryta ifrån men jag kan inte med den här månniskan för jag tycker synd om honom.  Nåja snart måste något göras om det inte blir bättre men men än härdar jag ut å vi får väl se om det blir bättre då klassen delas upp i två grupper.

Ja hur har ni haft det då?
Nu börjar det bli höst hörröni!  Vindarna är kallare å det blåser mer å mer.   Dags att  inhandla lite nya koftor och massa sköna tjocka tröjor.  Höstmys älskar jag så länge jag slipper gå ut i skiten men tyvärr så verkar det som om det blir en rätt så aktiv höst för min del så ut måste jag varje dag oavsett väder.

Jag hade så mkt att berätta när jag satte mig här men nu är det som bortblåst.   Fan årå!!!!

Har iaf en bra klass och vi kommer att få så kul ihop mellan allt pluggande.

Har bokat en Zumba resa till malaga å det lääääängtar jag ihjäl mig till.  Fan va kul, dansa, dansa, värme, sol, nån god drink å god mat helt utan vare sig man eller barn.  Kommer bli nice!!!!

Möblerat om så nu har vi inte längre sovrummet där vi haft det och killarna delar rum medans tjejerna har ett varsitt rum.  Funkar bra även det!!!

Kan ju berätta att jag har haft en jävla värk i nacken dom senaste dagarna, kommer ju å går mer eller mindre så idag fick jag massage av en klasspolare å kan ni fatta att han gjorde min dag. Efter det har jag inte haft nå ont men nu känner jag att det börjar komma igen så vi ska se om snälla Per vill ställa upp imorgon igen.

 Näe nu ska jag mysa ner mig i kudden och hoppas John blund kommer snart så jag är pigg imorgon.



Puss å Hej!!

My Life, My Passion & My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar