Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

måndag 2 september 2013

Ny vecka ny beundrare

Ja men guuuuud va trött jag är idag. Satt och halv sov hela dagen idag i plugget. Måndagar kan ju vara lite sega men hur sega får dom vara? 
Helgen var perfekt, firade loui i lördags med paket och sång.  
Söndagen åkte vi ut till min pappa och Monica på middag, hon fyllde 65 och såklart skulle det firas. 
Efter middagen var det mon tur som fotbolls morsa att sälja fika åt laget på deras match. Dom vann förövningar med 8-1 mot Edsbyn. Duktiga bönor vi har!

Idag är det somsagt måndag igen och vi skulle redovisa vad vi gör på fritiden inför klassen, ja vi har slapp veckor nu i tre veckor till innan vi kör igång på riktigt. 
Jag skulle kunna stå hela dagen där framme ja å prata. Typiskt mig eller!? 

Loui har inskolats med sin pappa idag för första gången på dagis. Han hade slagit en plast hammare i huvet på en annan bebis å en vikarie höll på att ha ihjäl honom med en för stor bananbit. Suck min största skräck har redan besannats dag ett. Jag är livrädd att dom ger han för stora bitar av allt å att han kvävs. 
Sen så säger vikarie "inte så lätt att veta då man inte har egna barn". 
Näe jag ska inte gnälla men vissa saker tar jag dör givet tydligen. Att personalen iaf inte ska halvt ha ihjäl ens barn men men den lilla stackarn är väl bara människa hon oxå så jag måste ju bita ihop.
På't igen imorgon igen bara!

Har hunnit möblera lite idag oxå. Blir väl ovant men det löser sig med tiden som allt annat. 

Har fått en beundrare i skolan som inte vet skillnaden mellan vätska och väska och som ständigt bjuder på choklad, jag är ju inte intresserad men hur fan visar man.det på ett fint sätt? 
På krogen kan man ju kläcka ur sig både det ena och det andra men den här personen ska man liksom träffa varje dag en tid framöver.!

Är annars en bra klass och vi kommer nog ha kul under studierna. 

Nu ska jag se stash house  men ser ya 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar