Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

söndag 27 oktober 2013

I Fucking Love It

Ja lördakväll å här sitter jag.  Nathalie sover hos ika. Cerine kollar tv i sitt rum, Loui och Vincent sover, Jonas sover, filippa kröp nyss ner i vår säng. ..............å jag kan inte sova!!!!

Har varit galet trött idag efter att ha varit i Söderhamn med kära mammsen och stor tjejerna men så fort kidsen hade lagt sig och man själv kunde lägga sig så kom all energi som varit bortblåst läääänge tillbaks, varför blir det alltid så?
Ja dagen har jag tillbringat med Nathalie cerine och mamma i Söderhamn som sagt var. Kom hem å karln hade gjort langos (ops glömde vist nämna att vi käkade thai mat i s-hamn) så vi tryckte ner en varsin langos.  gulle dig Jonas!!!
Hade tenta i fredags på skolan som jag antar gick åt helvete eller iaf sista delen. Jag har haft rätt bra på alla prov hittills men fyra kapitel att plugga in på en kväll vart lite mkt I guess.
På tal om skolan, I love it!  fan vad jag tycker det är kul att plugga igen. Vill plugga hela livet helst, få veta mer, få mer kundskap.  Finns liksom inget bättre!!!
Har dessutom en awsome klass som jag trivs väldigt bra i, haha frågan e väl om dom trivs med mig men men dom får väl gilla läget!!! Näerå tror faktiskt att dom inte har så mkt emot mig iaf.  Kommer bättre överens med vissa å mindre med andra men men så är det väl på alla arbetsplatser och på alla skolor.

I veckan här har J varit här hemma med en sjuk Loui, ögoninflamation och hostig har han varit å är fortfarande.  Vincent har också varit hemma men han har dock varit frisk peppar peppar.
Å dom är ju så liten å skör dom där små kidsen och det märks så tydligt då dom blir sjuk.  Det har aldrig hänt tidigare att Loui bara har klättrat upp i vår säng och somnat sådär platt pannkaka men nu har det och gud vad gulligt (synd att det beror på att han är sjuk bara).

Snart e det jul å jag längtar så sjukt mkt efter att ge barnen julklappar, älskar deras min och deras glädje när dom får exakt det dom önskat sig.
Morsan har börjat köpt nu, inte jag! Har ni?

N & C önskar sig mest pengar, hur kul e det att ge i julklapp då?
Filippa önskar sig Lego och Barbie som vanligt
Vincent önskar sig leksaker från "flygplan"
Loui får det han får då han tack å lov inte kan tala om vad han vill ha, honom kan man iaf styra in på det man vill än så länge.

Jag gjorde förresten magnetröntgen i torsdags, fyfan! Inget för den som har klaostrofobi kan jag säga.  Nu har ju inte jag det men tyckte ändå att det var lite små trångt inne i den där lilla tunneln.  Fan asså, har man inte så får man i den där brummande, sussande, väsande tunneln.  Väntar in prov svaren om en veckan tio dagar. 

Min älskade lägenhet i Näsviken blev ledig igen nyss och hyresvärden ville ha tillbaks oss dit men vi tackade nej vilket jag ångrar bittert nu. Jag vill tillbaks ju!  Nästa chans kommer jag ta oavsett om jag blir själv som flyttar dit med barnen eller ej.  Trött på att bo i stan ibland men samtidigt så är det väldigt praktiskt.  Nja Näsviken lockar mer än det praktiska i stan faktiskt!
Någon som vet av en gigantisk lägenhet eller hus i Näsviken?

Kollar ni på idol då?
Jag har gjort det några gånger och har min favorit eller mina favoriter rättare sagt,  Gabriel sjunger som en gud och har ett så fint inre att man inte kan göra annat än att falla lite lätt för karln.  Sen har vi då allas våran fotbolls spelare, Kevin som är halva befolkningens favorit. Å sist men inte minst så har vi då Elin som har sin tuffa attityd och som kombinerar rap med soul/pop/rock.  Hon är en begåvning.
Så jag tror och hoppas att någon av dom vinner.  Jag tror tyvärr att Gabriel kommer att åka ut men hoppas inte det.  Sen kan det stå mellan kevin och elin men jag tror mer på elin då!!!
haha ja där har ni mina åsikter, sen att så många tycker om Eric rapp kan jag helt enkelt inte fatta.


Nu ska jag krypa ner i sängen med min trötta man.  Imorgon söndag, städa städa å städa!!! Färga håret och fixa naglar ska det också göras här.

Så god natt mina vänner och ovänner!!!



My Life, My Passion & My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar