Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

onsdag 6 mars 2013

Tre av fem skadade

Hej hej
Hur har eran dag varit?
Min/våran har varit bra om man bortser från att alla utom Loui och Filippa gjorde illa sig lite under dagens besök på luftkuddeland.

Jag började morgonen med att få sovmorgon, Filippa och Vincent hade levt rövare när jag sov och gjort lite bus. Vincent skulle tydligen göra O'boy men hade hällt ut O'boy på halva köksgolvet, Filippa hade tagit en Bullpåse och käkat upp:-)
Cerine var mån om att jag vaknade på bra humör för hon hade dammsugit rent i köket och slängt spåren efter Filippa. . . . . Mammas älskade hjärta. Tack cerine du är bäst<3

Gjorde oss klara och gick iväg på luftkuddeland, blåste nästan bort och vägen som i vanliga fall tar en tio minuter att gå tog väl ungefär 45 minuter. Vincent höll bokstavligen på att blåsa iväg. Stackarn!
Mamma kom oxå och höll oss sällskap.

Tre gick jag hem med fem nöjda barn varav tre var lite skadade. Cerine i foten, Nathalie i handen och Vincent i fingret.

Tog det lugnt och passade på att plocka lite här hemma.

Sex skulle jag möta Mika på gymmet, första gången på typ ett och ett halvt år.
Gick dit, kikade runt, fyllde i papper å gick sen. Nu väntar jag på kortet som kommer till veckan sen så . . . . . . . .fan va jag längtar:-).
Mika hon körde på på en gång hon, hon har ju redan ett kort där så . . . . . . .

Det här inlägget har väl tagit typ en timme att skriva då jag skriver i reklampauserna, först var det en man och hans fruar och nu breaking amish.

Imorgon blir det att mysa hemma och bara ha lov för våran del. Skönt och behövligt för hemmet oxå:-).
Måste kanske ta en tur med dammsugaren och dammtrasan men det är ju så jävla tråkigt.

Fredag blir det friluftsliv till fullo för vår del. Ska bli nice som tusan.

Nu ska jag ta mitt värkande huvud och knapra i mig en Alvedon och sen hoppas på att lite sömn kan bota värken.

Sovgott People

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar