Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

fredag 8 september 2017

Inte alltid som man tänk sig

Vaknade med en sprängande huvudvärk för sjunde dagen i rad. Idag har jaginte tid att ha ont å vara sjuk för idag ska jag städa, ovanligt va??!! Men jag är ju barneledig från dom små i helgen och då vill jag veta att det är städat och att sängarna är renbäddade så jag bara kan fokusera på att chilla och göra det som jag känner för att göra.
Alvedon och diklofenak taget så vi får se om det släpper. Tid nästa tisdag för nacken och axlarna men ska då även ta ett crp för att kolla hur värderna ser ut. Är rädd att mammas muskelsjukdom gått i arv och jag vill verkligen inte börja käka massa kortison. Kortison är bra medicin om man inte måste äta det dagligen och i en längre period, den förstör så mkt i kroppen.

Tvätt ikväll oxå så ska försöka hinna med att tvätta här upp så jag bara kan slänga in resten i torktmlaren och hänga upp det som ska hängas.
Dagens plan ser ut som sådan om huvudvärken släpper

# Byta sängkläder i sovrummet. Tvätta täcket
#Damma, dammsuga och skura sovrum
# Tvätta soffkuddar (filtar tvättade jag igår)
# Damma, Dammsuga och skura vardagsrum
# Bädda rent i pojkarnas rum
# Damma, dammsuga och skura pojkarnas rum
# Damma, Dammsuga och skura köket
# Damma dammsuga och skura hallen efter jag plockat bort lite jackor och skor
# Städa båda toaletterna
# Bädda rent i filippas rum
#Damma, Dammsuga och skura filippas rum.

Just nu känns det övermäktigt att ens kliva upp å dusha men vi får se vad alvedonen gör för verkan idag.
Klockan fyra ska loui hämtas från dagis och sedan åker dom till sin pappa.

Aja de e bara å ställa sig upp å bita ihop så man får iaf nåt gjort.

Ha en trevlig helg nu och har ni vägarna förbi hudiksvall så kom förbi marknaden som är en av sveriges största


My Life, My Passion & My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar