Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

måndag 25 september 2017

Måndag


Måndag och skola/dagis och jobb har hägrat. Lämnade Loui, åkte på jobbet, utförde lite saker såsom handling och sätdning, ner på gymet och tog mig en svängom med kvasten även där. Sen hem och sona på här hemma och sen råkade ju jag slockna en liten stund oxå men vaknade lagomt tills det var dags att hämta lilla loppan på dagis och ta med vincent ner till tandläkaren. Han va så duktig så och hans skräck börjar bli mindre och mindre peppar peppar.......
Han gapade och dom putsade hans tänder och även att hon la på lack utan protester från honom, frågade även om hon fick boka in en tid hos tandläkaren för att laga ett hål och det fick hon göra men eftersom han redan hade en till tid inbokad hos henne så tar vi den först för lite mer träning. 

När det va middagsdags så var jag så jävla sopslut i huvudet så jag gjorde stekt ägg på bröd till mig och makaroner och korv till kidsen bara. Fort vare gjort och vips så var det nästan dags för läggdags för boysen. 
Nu sitter jag här och väntar på att maskinen med tvätt ska bli klar, har tre maskiner kvar att tvätta för att sedan gå ner och hänga upp allt så imorgon bitti då jag har tvättid i tvättstugan KLOCKAN SJU så är det bara att slå på fläktarna och tumlaren. Är ju inte direkt känd för att vara morgonpigg så det gäller att göra det så smidigt som möjligt för en. 
Är ju vaknen sju varje dag ändå (nästan) men är ändå jobbigt att måsta hänga typ tio maskiner tvätt på morgonen då man har massor av annat att göra innan kidsen ska iväg. 


Nu ska jag njuta av en film och sen sova som en prinsessa (efter tvätten är färdig hängd)


Godnatt people!!!



My Life, My Passion & My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar