Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

tisdag 1 juni 2010

Doktorn

Nu är jag och lilla Vincent hemma från stan igen och Filippa är hemmkommen från dagis.  Hämtade henne tidigare så jag slipper gå två gånger.   Blir kraftigt ansträngd då.
Läkaren sa iallafall att jag inte hade ngn infektion nu men att han hörde och såg att jag var ansträngd i andningen.  Jag berättade återigen mina senaste tre månader.  Ja jag hade min husläkare så han vet ju vem jag är sen förut.  Var tex. han som gav mig remiss för ADHD utredning.  Ja iallafall så nämde jag även att vi hade vatten skada i vintras och han trodde ju att mina lungproblem hade med att det är mögel inne.  Dom tog alla mögel prover på mig som man kan ta för att se om jag är känsligare än andra för just det så provsvaren kommer om en vecka ca.    Hoppas verkligen inte att det beror på det men å andra sidan så får man ju äntligen ett svar på varför jag alltid får andningsbesvär och lungproblem.  Även att jag misstänker att min älskade Cerine har astma, ska gå till doktorn med henne sen när skolan slutat.

Ringa ngn på kommunen som kan det här med mögel och se vad som måste göras för att få reda på hur det står till med min kära hem..................... alltid äre nåt.

Snart kommer iallafall stor tjejerna hem från skolan och vi ska antagligen tillbringa så mkt tid som möjligt ute så vi får lite sol på oss.

Nu ska här ringas på kommunen!!!!



With Love: My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar