Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

torsdag 10 juni 2010

Avklarat

Nu är städningen klar. Började imorse och höll på till efter sex sju nångång.  Ja men rent vart det och det var ju det som var tanken. 
Idag hade Nathalie med sig en kompis hem efter plugget.  Dom badade och lekte massa.  Sen bar det av till fotbollen för dom stora tjejerna medans filippa var hemma och hjälpte mamma städa det sista.
Cerine har hjälpt till idag hon med.  Hon var väl less på att det tog så lång tid så hon sopade hela trappen.  Duktiga tjejen min.

Barnen la sig för ngn timme sedan och jag å lovely har roat oss med att spela Wii...............faktiskt ganska kul om man bara tar sig tid.   Jens har varit här idag och det är ju alltid lika trevligt med besök.

Imorgon ska min älskade Nathalie på skolan för sista gången på en massa veckor.  Hon längtar, jag längtar och Cerine längtar.  Kommer bli sååå underbart skönt att slippa väcka henne på mor´narna.  Imorgon har dom examen i Forsa kyrka,  förutom vi i familjen så kommer Mormor och svärmor Eva dit.  Det känns nästan som om det vore min första egna examen.  Tycker det är lite speciellt sådär.  Ja menar.................hur fort går inte tiden då???  Tyckte det var bara ett tag sedan som hon var plutt liten och låg i sin pappas famn.  Fan det är ju snart nio år sedan.    Tiden rinner iväg och det gäller att ta vara på den på bästa möjliga sätt.

Appropå Anders så .......................
Äh jag saknar honom bara så jävla mkt.  Kan inte begripa varför???   Han finns i mina tankar hela tiden.

Nä nu ska jag gå å sussa brevid min älskade make och min underbbara lilla Vincent!!!




With Love: My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar