Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

onsdag 1 september 2010

shopping


Började dagen med att skicka barnen på skolan som vanligt.  Lämna Filippa sen på dagis.  Hem för att ta emot besök av Carina.  När Carina åkt så kom Madde.  Nice nice.  Åkte in till stan med Vincent å Madde för lite shopping. 
Vincent fick ett par skor, mössa, jeans skjorta och en kofta.  Super fint!!!
Jag fick


Och ett par Uggs!!! Super snyggt sööru!!!
Så typiskt mig att köpa likadana byxor i olika färger.  Kunde ju inte bestämma mig och dessutom så visste jag att jonas verkligen inte skulle gilla dom blå jeansen så jag tänkte jag tar båda.  Ja menar 299:- för ett par jeans är ingenting juh.
SÅ är det!!!!

Åkte hem och hämtade Filippa på dagis,  träffade dom stora tjejerna på vägen till dagis.  Dom gick hem eftersom cerine hade sin kompis klara med sig. 
Nu är Cerine och klara ute å säljer jultidningar och Nathalie är på sin fotboll. 
Nu ska jag duscha filippa så duschen är ledig för när dom andra kommer hem.


Love................


With Love: My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar