Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

söndag 13 februari 2011

Helgen i Bilder

Ja jag vet att det har varit kass uppdatering i helgen eller rättare sagt ingen alls men vafan äre helg så är det å obland har man bara inte tid med sånt trams som bloggen.


Så vad har vi gjort då???
I freda´s var vi hemma å hade lite mys. Var en sväng till Forsa för lite inhandling av det viktigaste bara..  Pratade med min läkare som sjukskrev mig en månad till så nu är jag sjukskriven februari ut en gång. Stortjejerna var på disco och röjde.  Kom hem och började prata om ryska posten och om pussar, kyssar å kramar............................Öh då var det dags att inte lyssna så mkt mera..........................Inget jag är mogen för att veta än tror jag.  usch å fy vad tiden ågr fort.  Man inser verkligen att barnen börjar bli stora när dom kommer hem och pratar om ryska posten m.m.  Man minns ju hur det var när en själv var liten och var på disco åså!!!!


Lördagen började med att Nathalie och Cerine drog iväg med Svärmor Eva till badhuset för lite mys, själv tog jag bussen in till stan och träffade min älskade kusin Linda och lilla Love.






Vi kikade runt och Linda hade nån sorts möss shoppardag tror jag bestämt för jag tror det vart två tre mössor innan vi gav oss å satte oss ner för en skön och lugn fika.

Jag hittade lite kläder jag med och även till min två tjejer som fyller år i mars.  Hade inte ro att varken prova eller köpa dom då så jag la undan dom så länge.  Ska in och prova i morgon så får vi se om ngt passar.
Gina hittade jag massor av smycken som vanligt.  HollyWood hade fina byxor och en stor skjorta/tunika/blus.  H&M hade byxor, en t-shirt i kort modell och en massa till lilleman.  Ja vi får se vad jag kommer hem med. 

När jag kom hem efter lite krångel med bilen så hade darling redan börjat med maten.  Mumma var det!!!! Nathalie och Cerine var redan hemma och dom hade mkt att berätta.  Trots mina uppmanningar att ha armkuddar på sig hela tiden så (vilket dom inte alls tyckte var så kul när dom redan kan simma.  Men jag har svårt att lita på att andra ser efter mina barn och har koll på dom hela tiden) hade både nathalie och cerine hoppat från högsta utan någon som helst simredskap flera gånger.  Dom hade oxå tagit simmärken och ätit varmachips.  En rätt lyckad dag med andra ord.

Kvällen kom och vi hade lörda´s mys som vanligt.  Spelade lite Wii istället för kollade på film.  trevligt trevligt!!!

Idag är det söndag och vi har faktiskt inte gjort ett skit vettigt nästan.  Man vill inte vara hemma när det ser ut som det gör, men man har massor som måste göra oavsett här hemma så det enda vi gjort är att vi har plockat lite,  Städat det som går och dammsugit.  Ser ändå ut som fan här.  Känns som om att det kommer att ta en evighet innan man får ordning igen när det väl är klart.  Men nya fina saker ska det bli som lite plåster på såren.  Alltid kul att göra om lite.  Kommer måste tapetsera om i vardagsrummet, måla hela hallen, ev byta golv i hallen och ska oxå passa på att fixa med tapeter eller färg in till alla barns rum.  Kommer bli super när det är klart ...................synd bara att det är hur långt som helst dit bara.

Åkte till mammsen för middag på eftermidda´n.   Tony, Sandra, Ebba och Alvin var oxå där. 

 Får mormors goda efterrätt av pappa men det tar lite för lång tid så jag tar nog min stora sked istället.

Busfröna Alvin & Vincent!!! Grabbarna Grus!!!

Mamma jag vill ha mer, det är slut på min sked nu!!!

Alvin gillade gottat han med, syns det???

Hmmm.... vad är det han stoppar i munnen??  Undra om det är nå gott jag missar!!!???


Ja det är väl typ våran helg det.
Såg en bikini på H&M som var så jävla gullig men så som jag ser ut nu så tar jag inte på mig en bikini


Snacka om putmage!!!!
Ja det måste bli nån ordning på torpet snart.
Missuppfatta nu inte detta.  Jag har inget emot större kvinnor, kan tycka det är fint många gånger.  Kvinnligt med former juh.  Jag är helt utan former själv och har alltid varit.  Men däremot så är jag noga med min egen vikt.  Jag vill se ut som jag alltid har gjort oavsett ett två tre eller fyra barn. 
Jag har rätt stora krav på mig själv.  Alla säger att "åh men du är ju så smal" men har jag gått upp nåt kilo vill jag självklart gå ner dom igen.  Man vill väl vara så som man alltid har varit om man har trivts med sin kropp eller???  Sen om man trivs med sin kropp om man är tjock, smal, lagom, rak, kurvig, mullig eller vad man än må vara så spelar det ingen som helst roll.  Jag har inga fördommar mot andra människor som väger mer eller mindre än mig själv.  I slut ändan så är det huvudsaken man trivs och är frisk. Eller har jag fel????

Näe nu ska jag dra ner min älskade darling till sängen så vi kan somna omslingrandes med varandra. 
Hur sover ni på nätterna?????






 My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar