Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

torsdag 29 augusti 2013

Plugget

Ja nu var det torsdag igen och jag ser fram emot helgen då vi ska fira Louis ettårs dag.  Åh here gud vad tiden går fort.  Snart ett år sedan jag genom gick det värsta förlossningen av dom alla men ack vilken underbar krabat det kom.

J har skolat in på dagis den här veckan så han har haft fullt upp, han tycker det är såååå ovant att vara hemma och ta hand om barn ist för att jobba och det kan man väl förstå.
Vincent trivs på dagis och redan igår onsdag så gick j och loui hem efter bara en timme på dagis.  JA han trivs och är en stor tjejtjusare har det visat sig men det är kanske inte alltför konstigt med den pappan han har...........hahaha!!!
Louis inskolning börjar nästa vecka och kommer nog att bli lite jobbigare då han aldrig gått på dagis och är väldigt mamma och pappasjuk.
Själv så har jag börjat skolan och trivs lika bra här som vincent på dagis.  Trivs med klassen och med lärarna.  Ser fram emot att komma igång på riktigt men dom första fyra veckorna är introduktion, jag undrar vad vi ska roa oss under dom fyra veckorna då jag redan anser att vi gjort allt som vi kan tänkas behöva göra innan vi kör igång på riktigt.
Långa dagar blir det från åtta till halv fem.
Långa dagar för kidsen som ska vara på dagis/ fritids men men så är det väl för dom flesta barn som har föräldrar som jobbar och studerar.

Näe nu blir det att lyssna på vad lilla fröken säger.



Bye bye








My Life, My Passion & My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar