Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

onsdag 11 mars 2015

Känslor och annat skit





Vist är det härligt när solen kommer fram och man känner hur våren smyger sig på. Bakslag får man alltid vara beredd på så snö kommer att komma men vi får hoppas att solen smälter den omgående.
Så vad har lilla Jag haft för mig då????
Jo jag har varit på gymet, tränat thaiboxning och även varit på fit campen när jag inte varit hemma.
Foten har krånglat lite i omgångar men de e inte det enda som krånglar just nu så de e väl en sån period nurå :)
Nathalie har hunnit bli 13 år, herre gud tretton bast liksom, när blev hon så stor och vart tar tiden vägen?? Om hon e tretton så betyder ju det att jag är gamal kärring snart ju!!!!
Nåja, jag har en tonåring här hemma och alla vet ju hur det kan vara att ha en sådan hemma..................haha!!!
Jag är så otroligt less på folk som ska snoka och lägga sig i saker som dom inte har med att göra. Jag har ingen avsikt att lägga ut vare sig hur det är mellan mig och Jonas, om jag träffar ngn annan, höra på vad folk tycker jag ska göra osv. Jag gör som jag vill och det har inte ni med att göra!!!!! Behåll gärna era egna åsikter om oss för er själva oxå, I dont care you know!!!


Idag har jag iaf vilat foten hela förmiddagen, började halv nio med att kolla på klockan och räkna ner till lunch då jag fick besök med go lunch :), har sedan trakaserat människan som får mig att skratta och känna mig fett normal (för att hen är mindre normal än n´mig), har haft givande samtal med en gamal bekant och efter lunch tog jag mina kryckor och hoppade iväg på ett möte som avslutades på ett bra sätt.
Eftersom jag har legat och vilat foten hela dagen så har J fixat och donat med allt, snart ska han och Cerine ut och springa lite och handla på vägen hem....................nytta med nöje heter det ju :).


Så glad för så mkt just nu men även fett deppad över lite.  Bara det att jag inte kan styra det som gör mig deppad men men det går väl över. Har väldigt mkt att se fram emot oxå, en vår fylld med sol (förhoppningsvis), massa resor till sthlm under våren och sommaren, jobb, snart en gala som Julle united ordnat, i april även en resa till umeå med bara nathalie och hennes badmington grupp.  Ja allt löser sig till det bästa men just nu har jag svårt att lita på en person som står mig nära och som jag verkligen hoppas är ärlig denna gång, den som lever får se!!!














My Life, My Passion & My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar