Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

söndag 29 mars 2015

söndags bikten

Åh idag är det söndag och jag har fått huset städat medans jag legat i huvudvärk, kidsen har varit underhållna av andra. Nathalie och Cerine åkte till njutånger på förmiddagen och kom hem vid sex typ och dom små har varit här hemma och härjat runt.


Jag är så glad fast jag är sjuk, jag hoppas att jag får ett jobb jag sökt för det skulle verkigen vara ett jobb som skulle passsa mig då jag älskar att träffa nya människor och att kunna hjälpa till, att varje dag är olik den andre och att alltid vara på gång. Ja jag håller tummarna och hoppas hoppas hoppas................. Jag är inte den som vill ha ett jobb som är likadant varje dag, börja sju sluta fyra osv varje dag...............nä jag vill ha lite variation och kunna ha olika arbetstider, träffa nya människor och att alltid få ge något. Mmmmmm skulle verkligen vara ngt de. det negativa är att jag blir borta från kidsen länge men kan ta igen det veckan efter, ja pendla blir inte det jobbigaste utan det skulle helt klart vara att vara utan barnen en hel vecka. Tror att man vänjer sig och sen är ju tanken att kidsen ska flytta närmare mig sen men för det så krävs det att man har ett stort boende och det har vi inte i dags läget så är det ngn av mina läsare som har en stor lägenhet /hus i stockholm att hyra ut så hojta till.


Jag vill även se till att tjäna lite stålar igen, just nu har jag en inkomst som är minimal men som vi klarar oss på. Skulle vara en lättnad att få en stabil och bra inkomst igen.


Så hur har helgen varit för er ???


Min helg har bestått av att sakna sthlm men även till att hjälpa till med försäljningen på SMU:s klädbytardagg. Jag fyndade faktiskt även denna gång på klädbytardagen men dock mest till pojkarna, pojkarna har redan så mkt kläder men nu blev det lite till, dom stora skulle ju vägra ta på sig ngt som är begagnat och jag kan mkt väl förstå dom för det gör inte jag heller. Nathalie är dock lite mer "utsugare" än vad Cerine är. Nathlaie vill bara ha märkes kläder och nöjer sig inte med nåt man köpt själv till henne utan hon ska välja själv annars kan det vara medans Cerine kan ta på sig exakt vad som helst som hon tycker e snyggt, hon struntar fullständdigt i om det är "inne " eller inte. Ja dom e totalt olika mina stora tjejr å ändå är dom hel syskon. :)


Igår kollade jag på beck, sjukhusmorden. Åh Persbranht är alltid lika duktig men synd att han ska sluta med Beck men jag förstår honom då han varit med väldigt länge och han kanske ser att han vill utvecklas lite och öka sina insatser i Hollywood. Han är iaf lika manlig och sexig som han alltid varit men dock finns det faktiskt en två stycken som jag ser är mer manlig och som jag gärna skulle vilja ha med lite smör på :) hahaha!!!!! Dröm om Persbranht ni så drömmer jag om min "kung".


Sen har jag fått hemmet storstädat medans jag själv legat med huvudvärk och tyckt synd om mig. Fått godis, glass, chips och läsk hemhandlat som jag har frossat i mig emellanåt. Så fort jag känner mig helt frisk ska jag på gymet och kötta på som vanligt men jag vågar inte risker att gå sönder mer. Glad ändå att jag kan träna som jag gör, Förra sommaren så tuppade jag av på jobbet, först trodde läkarna att det berodde på hjärtat så då hade dom nogrann koll på det ett tag men sen när dom insåg att mitt hjärta va friskt så ändrade dom sig och trodde att det hade med huvudet att göra men även där gick jag genom besiktningen men all den kraftlösa känslan som jag hade där under några månader vill jag verkligen inte ha tillbaks. Jobbade inte på flera månader (som uska) utan försökte bara bli frisk. Sen gick det ett tag innan jag fick en fruktansvärd huvudvärk!!! Jag är född med huvudvärk och har haft det så mkt i mitt liv att jag haft det fler dagar än jag varit utan. Men huvudvärken jag fick då var en huvudvärk som jag inte haft tidigare, å inte migrän heller för det har jag typ en gång per år. gick till läkaren som sa rätt ut att han trodde att jag hade en tumör som höll på spränga hela skallen på mig, kul kul ...NOT!!!! Dock var det inte en tumör utan något annat men det gick iaf bort efter några veckor men under dom där veckorna hade jag tappat livslusten totalt och hade fortfarande skola att ta hand om men det gick ju galant det då jag idag är utbildad å klar.


Har handel från gymnasiet och nu Uska. Jag är en sån människa som vill bli allt man kan bli så jag lär mig gärna mer saker och utbildar mig helst hela livet så jag anser att man inte kan bli fullärd. Vill lära mig det mest om allt. Kan bli jobbigt att uppnå men jag har som mål att lära mig allt som intrserar mig mer än annat.


I gymnasiet hade jag kanske inte alltför stor lust att plugga utan att hänga med grabbarna var defenitivt mer intresant och att fest hela helgerna och även på veckorna var något som då tillhörde min vardag. Jag sökte mig till äldre killar och slutade umgås med dom flesta av mina vänner då jag träffade "min stora kärlek", haha vilket jävla skämt!!! Tänk om man hade lyssnat på sin mamma den gången iaf, han va en fd. missbrukare som hamnat här i hudik pga sintt missbruk eller sin behandling och jag föll pladask. Dock va han faktiskt duktig och körde ner mig på skolan och vägrade låta mig vara där om jag had druckit osv ............ Har betyg men dom e inget man går runt och skryter med direkt. Mina absolut sämsta ämnen va Matte och Idrott, vilket är konstigt då jag tyckte om att röra på mig även då, kanske för att jag hatade att duscha med andra då jag hade lite av basillskräck. Mina favorit ämnen va helt klart svenska engelska och inköp och varuthantering men även företagsekonomi vilket är super konstigt då matten var ngt jag helst skolkade ifrån. Jaja Konstigt men sant!!!


Hur fan hamnade jag här, med att prata betyg alltså??? Ja ni ser hur det kan vara för en ADHD person att försöka hålla tråden. Hahaha!!!


Nä nu ska jag kolla om det är ngt på tv:n denna kväll, är så fett less på att sitta, ligga nu............längtar till gymmet så häääääääääääääääääääääääääääääääääär mkt !!!!!!!


Ha nu en trevlig söndags kväll på er alla !!!!!






My Life, My Passion & My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar