Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

söndag 1 mars 2015

Första mars

Första mars och det är söndag. Söndagar betyder städning här hemma och så även idag. Idag har vi städat överkurs vilket innebär att vi dammat av varenda jävla dörrkarm och list här hemma + allt de vanliga = damma överallt och På Allt, dammsuga och skura. Är klar nu och jag njuter av stunden, livet och att bara vara.

Jag mår faktiskt ganska bra idag eller just nu men de kan ju förändras innan morgondagen med lite otur. 
Att vara bipolär är sjukt jobbigt då allt går upp å ner. Jag är bipolär typ II vilket innebär att jag inte får samma maniska beteende som många andra å jag mår inte lika dåligt under depressionerna. Nu är jag nog inne i en helt vanlig period, rätt okej!!!! 
Sist nu så var jag lite manisk eller hypomani som det så fint heter vid lindrigare symtom. Lindrigare å lindrigare, jag snöade helt in på en snubbe, vet inte varför å hur då han är en vanlig snubbe fast ändå speciell  men han råkade väl passera mitt liv precis vid en manisk period :(. Sorry J. Fast jag tror fortfarande att vi kan lära mkt av varandra men men den som lever får se hur den kontakten blir, är dock inte lika viktigt längre utan snarare så att jag insett att han är lite väl mkt uppmärksamhets torsk. Även att jag misstänker att det som jag säger till honom går vidare till hans nära. Opålitlig!!!  Fast han ska ha en fet eloge för att han är en fet pappa till sina barn.  Fastnade även i tränings träsket igen, tränade varje dag två tre timmar om dagen tills foten fan pajade. Imorgon har jag slappat (vilat foten färdigt)  så är det nya friska tag som gäller. 

Har många små turer inplanerade bla fitness galan. Längtar ihjäl mig!!!!!!

Här hemma så rullar livet på som vanligt. Vincent har varit på familjehälsan då han misstänks ha adhd, oj va förvånad jag blir NOT!!!!!.
Nathalie uppfyllde inte alla kriterier utan ska nu utredas för autism och autism spektrat. Blir galen på denna donna snart!!!!!  Cerine och Filippa har ju diagnoser och medicinerar tack å lov men det är lönlöst ibland när inte Alla Med samma symtom medicinerar utan trissar upp dom andra som äter medicinen.
Aja bara att ta nya tag varje dag och blicka framåt.................

Har varit hemma eftersom jag fortfarande pluggar ( har ett examensarbete att lämna in) å har inte jobbat på några månader och det börjar kännas för Gud va jag längtar till jobb och att dra In lite mer pengar.  Måste in med nytt brottsregister papper till rekryteringen bara.

Igår tog Jag barnen och  barnens pappa en prommis på maxi. Beställde tårta till våran tonåring som fyller år imorgon. 13 år, å here Gud va tiden går fort. Kommer ihåg det som igår när jag låg där och Anders så stort skulle visa mig hur lustgasen skulle användas men de va bara han som använde den, första barnet och man va helt vilsen.
Anders älskade sina döttrar mest av allt i hela världen men han hade inre riktigt funnit nån inre frid utan var en sökare som så många andra fast så speciell för oss.  Gigo hem och möblerade om i Filippas rum och därmed även gjorde en fet stor städning, möblerade även om i vardagsrummet så jag får ha mina favorit böcker framme. Har svårt att komma till ro och när jag väl in vila så brukar det resultera i att jag somnar då jag alltid har ett stort underskott på sömn, har inte alla småbarnföräldrar det????  Vafan skulle jag skriva...........  Jo men peppar peppar så händer det att jag hinner läsa lite :). 



Love
Miss
Hugg /
                Annso

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar