Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

fredag 4 augusti 2017

Efterlysning


igår var det solsken och man tyckte det var varmt å skönt, idag är det regn å svin kallt.......efterlyser sommarvärmen!!!!
Igår tog jag med mig vincent och loui ner på stan för lite mys på stan och för att slippa sitta inne eller springa runt inne och städa.
Käkade på mc donalds innan vi gick hem och fortsatte mysa hemma.







Polly tyckte det var lite för varmt så hon la sig under bordet och sökte liteskugga. 
På väg hem gick vi förbi dollar store och köpte glass. 

Mitt hår btw blev såhär

 Rött med svarta toppar. 
Ska vila håret enstund nu men sen så ska jag ha lite mörkare röd tänkte jag. 
Så vad tycker ni??? Ska jag gå tillbaka till mitt svarta eller ska jag ha såhär ett tag. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar