Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

måndag 28 augusti 2017

Helgen

I fredas tog jag med mig nathalie å cerine och drog ner till stockholm.
Fredagen bestod av ett besök hos nettan patrik å nimili. Patrik va precis på väg att åka till grekland så han vinkade vi av i stort sett bara.
Sen åkte vi på graven för att inse att vi var en dag tidig så vi tog med oss blommor och ungar å åkte på en sportaffär som hade 70%rea men jag hittade inget verkligen.
Hem å gjorde tacos. Mumma!
Gick ner en stund å lyssnade på lite live musik för att sen kracha i sängen.

Lördagen kom å det var dags för graven igen. Rätt dag å allt haha.
Planterade så det blev fint igen.
In på pulsen i flempan å köpte nåååågra mer  celsius än vad som egentligen va lämpligt med tanke på att min väska ner bestod av en liten rygga. Fick ihop 51 celsius i olika smaker. 10spänn styck så annso the impuls köpte som sagt några stycken.
Hem å lämna inköpen å sen drog vi mot gröna lund.

Eftersom jag har barn med adhd så går mina barn in bakvägen och slipper på så vis stå i kö och få utbrott.  Väldigt lämpligt när det är mkt folk som i lördas.

Åkte därifrån vid tio halv elva, då checkade vi in på hotell så vi fick i oss en efterlängtad hotell frukost.
Tog en svit med balkong på lidingö som vanligt.

Söndagen blev det att packa ihop å göra oss redo för hemfärd. Kom hem igår kväll vid nio så idag är det städ å tvätt på schemat.
Va underbart å se fillan vincent å loui i morse. Gud va man saknar sina barn när man åker iväg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar