Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

fredag 12 april 2013

Starwars vs saw 3

Ja en fredagskväll som denna kan man väl inte vara rastlös?
Öh jo de kan man, vila är inte min starka sida och tro mig nu äre på tok för lugnt här hemma. Filippa åkte till farmor redan vid två idag, Vincent sover å likaså Loui, Nathalie och cerine kollar på let's dance och jag sitter själv i soffan och klurar på om de blir Starwars eller saw 3. Båda är bra och än så länge är det en salig blandning av intryck då jag zappar för fullt:-)
Karln är inte hemma, på jobb!

Jag har lyckats hållt mig inne idag utan att ta en springtur, kände att min häl och mitt skavsår måste få vila/läka. Men imorgon äre en ny dag å då ska lag banne mig ut igen:-)

Fick Justin Bieber biljetterna idag och barnen längtar så. . . . . .
Ska bli rätt skönt att få rå om dom stora ett tag och bara vara i lugn å ro tillsammans.
Ska hinna med att träffa lite vänner och släkt när vi ändå är därnere.
Kommer bli awesome:-)

Näe nu gott folk ska denna fru försöka kolla på saw 3 även under läskiga delarna. Fuck va äckligt vissa scener är.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar