Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

måndag 22 juni 2009

Fotbollsskola å winerbröd

Äntligen lite tid över.
Idag har jag/vi.
Började med att väcka barnen efter jag skrev det senaste inlägget. Såg till så dom fick kläder på sig, åh gud vad glada och inte alls så motvilliga som dom brukar vara.
Gjorde iordning frulle till mina fotbollstjejer..............fillan oxå såklart!!!
Sen så kom barnen på en brilljant ide, dom skulle samåka med Klara (cerines bästa kompis).
Så det gjorde dom efter dom satt upp pippilotter och donat med en massa.

Jag å Filippa blev själva och just då var det inte så fint ute utan det var molningt och blåsigt så vi satte oss med bullar framför en pippi film i 1½ timme. Sen ville lillgumman sova. La mig med henne och hon somnade på en gång. Jag passade på att duscha själv och njöt verkligen. Så länge sedan jag tog en dusch själv kan jag säga. Jonas tycker alltid att vi ska duscha tillsamans så det brukar vi göra varje kväll.

Ja men i allafall så väckte jag hennes vid tio över ett. Då var det dags att bege sig mot fotbollsplanen och mina stora älsklingar. Dom var så duktiga min tjejer.

Vi åkte in till stan och sprrang in på speacsawers Eller hur det stavas och fixade med cerines glasögon som satt så dom skavde.
Sen in ensnabbis och köpte glass och snus å cola såklart. Sen hem igen.
Hemma gjorde Jonas maten som vanligt och jag låg faktiskt å vilade.........är så trött nu igen. Men det blir väl så med tre vilda barn hemma å ett i magen. FÅr väl ta det antar jag. Kanske lättar min trötthet med tiden. Märks!!!!

Åt och sen fikade vi Winerbröd om jag köpte på affären. Mumms!!!


Ja å mer har inte hänt idag.
Ska försöka knäppa lite kort i morgon.


Love..........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar