Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

tisdag 9 juni 2009

uppe med tuppen

Uppe mä tuppen idag. Vaknade av att Filippa var vaken och stod brevid mig och hade bajsat. Som tur var så slapp jag gå. Skönt det!!! Usch jag hade en så hemsk dröm inatt. Ville verkligen inte somna om igen. Höll baby i handen och kände mig lite tryggare men jag somnade inte om ändå!!!!
Så nu är jag vaken. Här har vi klätt på Filippa redan som sitter bänkad framför tv:n och är helt inne i nåt. N & C sover och dom hade jag inte tänkt gå in till än men om en stund så ska även dom upp. Ska bara göra mig själv klar först.

Nä nu ska jag ta på mig lite kläder innan jag fryser ihjäl. Det är juni och man fryser om man inte har på sig byxor, strumpor och en tjock tjock tröja........................värme tack!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar