Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

onsdag 24 juni 2009

Fortsätt Drömma

Ja om man har en liten Filippa hemma som även är mer vild än tam så kan man verkligen fortsätta drömma om att ens få sova ut på semestern. Icke Icke...........
Klocka fem vaknade jag av att hon stod brevid mig och hade då hunnit med att riva ut alla saker som låg i skrivbordet.........dvs. En jävla massa papper, hålslagaren, gem i masssor, alla pennor. Hade dessutom dekorera sig själv med tuchpenna............över hela kroppen.
Ja så kan det vara. Ikväll ska jag fan håla henne vaken till elva minst. Imorgon ska ungen sova iallafall till sju.
Cerine vaknade oxå, hon hade lagt sig inne hos oss för hon hade vaknat av att hon kliade på alla myggbett............stackarn. Hon vaknade av att Filippa stod å slog henne med flugsmällar´n.

Idag ska jag inte göra ett skit. In till stan en sväng tänkte jag. Kanske Carro skulle gå å bada med N & C efter fotbollen å då kan jag passa på att pka in till stan en stund.
Hämta halsbandet som jag glömde igår. Gå å kika lite bara å ta det lungt. Om carro har andra planer så tar jag med mig mina små söta .barn in till stan så jag får hämta mitt efterlängtade halsband. Ska även lämna in Cerines glasögon.

Igår efter vi käkat och Jonas mamma åkt hem, hon å Ove var här med glass som dom fikade ute på gården. Själv hade jag inte tid tig hand om tvätten istället. Svärmödrar är inte min starka sida heller så gjorde inte mig ngt.
Efter dom åkt så åkte vi till klångsta gården för att cheka hur det ser ut där. Det kommer att bli bra där ute. Bättre än på folkan faktiskt. En stor byggdegård med massa rum och ett stort kök. En stor sal med scen. Gården var stor och bra och ingen trafik därute heller nästan så barnen kan vara ute och springa fritt om dom vill. Fanns även tv om någon av barnen skulle ledsna.
Ja det blir kannon det där. Längtar så inihelvete ska ni veta. Åhhhhh!!!!

När vi kom hem å hade lagt barnen så spelade vi alfapet som vanligt. Vann en gångmen åkte på pisk en gång. Duschade och sen sov vi.


Nu är fillan alltför tyst, måste gå åkika vad hon har för bus för sig.




Love..........................................

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar