Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

fredag 25 mars 2011

David å Exet!!!!

Asså jag hatar verkligen DAVID.
Han är den största skiten som går i ett par skor.
Ena sekunden säger han att han älskar en (å det efter en vecka) sen så lägger hans ex sig i allt å då går allt åt helvete.
Att hon är en subba för sig viste vi ju redan men hon kommer få igen kan ja säga. . . . . . Man får det man förtjänar.  Ja ordspråket lyder ju så så då måste det ju vara så lr?

Idag så var han så trevlig i telefon så men sen på kvällen så blev det andra bullar. . . . . . Kanske för att han ska visa upp sina sms för ex frun vad vet jag men det är vad folk säger iaf.
Å stackars hennes nya man som har en fru som bryr sig och engagerar sig så mkt i vem å vilka hennes ex träffar.  SJUKT!

Men som tur är så har jag gjort mitt val och jag har redan valt min man å det kommer jag vara evigt glad för.  Jag har aldrig tagit av mig ringen för din skull David å skulle väl aldrig göra det heller.
Jag kände för dig men inte mer än vad jag kan hantera.  Ord är bara ord vettu.
Varför tror du jag slutade komma till dig för?
Jo för jag ansåg dig inte värd det.
Men du kom hit så fort du fick tillfälle. . . . . . . .

Sex med dig hade jag aldrig en tanke på kan jag säga.  Jag drog mig undan så fort du kom nära för att jag verkligen inte ville.   Sviker inte min man på det sättet för dig!
Känslorna kan man tyvärr inte styra över men antar att det var det gamla vi hade jag var kär i.

What ever!


Men brudar håll er borta från honom för han är bara en osäker knarkare med attityds problem och inte heller kan han ansvara över sig själv utan det gör hans ex åt han!  Hahaha låter det inte patetiskt så säg.
Nu mera målning å sen mera mys med min älskade make som är helt otrolig på alla sätt å vis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar