Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

söndag 13 mars 2011

Faktiskt så känner jag att det ska bli skönt med varda igen, vad känner ni??
Det har varit bra och kul med lov och framför allt för att man har haft tid och energi att hitta på ngt med barnen men rutinerna är ett viktigt verktyg i min vardag så det ska bli skönt att få tillbaks dom igen.

Idag har vi städat hela placet i typ fem sex timmar.  Jonas dammsg mellan varje element å var så duktig han. Själv så dammade jag på ALLA ställen och på alla saker. vattnade lite blommor och skurade.  Skont nu när det är klart.
Blev ugnsgratinerad korv å mos för dom andra själv så fick jag i mig två tuggor sen var jag mätt.  Har ingen matlust för den här förbannade förkylningen som inte vill ge med sig.
Har fått så tungt med andningen så funderar skarpt på ett läkarbesök igen.  Hostmedecinen jag fick är slut och har inte hjälpt ett skit.
Barnen mår tack å lov bra förutom lilleman då förstås som är lika förkyld som sin mamma.  stackars min prins men som tur är så hostar han inte alls lika mkt.

Ikväll var jag ute på en promenad igen.  Nice nice och bra för mig!!!!

Nu har jag spöat min man i alfapet och ligger å kikar runt lite här på nätet. Tänkte jag skulle försöka sova lite innan man ska upp igen.
Imorgon ska jag iväg med vincent till barnmottagningen å sen hem efter det.
Får se vad vi hittar på.  En promenad kanske om vädret tillåter.

Ja mer än så får ni inte från mig den här gången för nu är det ngn som vill ha min uppmärksamhet här!!!!


My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar