Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

måndag 7 mars 2011

Snuskigt mätt jag är.  Inte för att jag ätit speciellt mkt men jag tror det som mkt annat just nu beror på den här ihärdiga förkylningen.  Aja men hoppas det tar sig med medecinen jag fick idag. 

Så ikväll har jag varit iväg på Ica Maxi.  Huvvaligen men nu har alla mina barn regnkläder och stövlar så nu kan all snö smälta bäst fasiken det vill.  Även lite annat smått å gott blev det.  Sånt som är bra att ha hemma på lovet såsom Festisar, mummsiga mackor, french hotdog bröd, pan pizza. Färdigaplättar m.m. 
Åh vad jag är lycklig över min familj.  Ni är dom bästa som finns!!!
När jag, Nathalie och Cerine kom hem från stan så hade darling gjort mat och mys.  Underbar make jag har!!
Nu ikväll har jag som vanligt sutit klistrad framför Fam. Annorlunda (barnen oxå såklart).   Sen var det det här nya Om förlossningar men det var inte så jättebrafaktsikt.  Lite jobbigt eftersom alla ska vara så lika!!!!

Nu sitter jag och försöker få tag i det här nya till Wii...................Nån bräda som man kan rita eller va fasiken man gjorde!! Ngn som vet?????
Barnen har ropat så fort det varit reklam på tv:n men när jag väl är där så är reklamen slut förstås!!!


Näe nu ska jag försöka sova !!!!!






My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar