Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

onsdag 30 mars 2011

Känslig idag...................

Men kvällen är kommen och frågar ni mig så är den välkommen.  Fasiken va trött jag är, usch imorgon blir det inte alls lika tidigt.
Har ätit Jonas goda köttgryta med äpplen i.  Smarrigt värre!!!
Nathalie har varit på fotbolls träning och Cerine har lekt med Hampus en stund.
Filippa har mest varit trött idag å inte gjort så mkt å inte så mkt väsen av sig heller för den delen.


Nu ska vi mysa ner oss i soffan eller sängen å bara ta det lungt.

Har precis spenderat tvåtusen spänn på H&M i vanlig ordning.  Näe nu börjar jag faktiskt ledsna på att shoppa oxå. ......................Då är det illa!!!   Finna inte så mkt jag vill ha heller så det gör sig självt.
Jonas fick lite sommar kläder  å även barnen lite mera!!! Alltid lika kul  när paketen kommer å man har glömt vad man har köpt.  Som julafton ungefär!!!

Så hur mår jag idag då????
Ja huve upp å fötterna ner...............
Är lite känslig idag.  Är ledsen för mkt just idag.  Vet inte vad det är med mig men det går nog över tills i morgon.
Näe nu ska jag sluta prata skit å gå å gosa ner mig med darling!!!





My Life My Passion My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar