Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

måndag 9 februari 2015

Måndags vab

Idag är det måndag igen och veckan börjar med en skön hemma dag med pojkarna. Tacksam över att jag kan välja att ha dom hemma ibland. Har ett utvecklingssamtal på skolan men J kommer hem så jag kan smita iväg.
Söka flera jobb i sthlm så att valen blir flera och man får ett som man trivs med.

Skräckblandad förtjusning känner jag inför en sthlms flytt men J är med på allt och vaddå ja kommer ju hem titt som tätt åså är det ju inte bestämt att de ska vara för all evighet utan när som helst kan jag bege mig hemåt igen.

Jaja tiden får utvisa vad som händer, jag har inga planer önskningar eller förhoppningar utan kommer leva för att jobba därnere och träna såklart :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar