Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

söndag 3 maj 2015

Vem fan är Praktisk

Praktisk!!!!
Vilken kvinna på jorden e praktisk????
Jag vill gärna tro att jag är praktisk men nja de vettefan om jag egentligen är det. Jag ser med ögat och är mer estetiskt lagd än praktiskt lagd, detta har jag hört sen barnsben tänkte jag säga men iaf i hela mitt vuxna liv och framförallt av mina sambo´s.  Jag har alltid tyckt att det har varit lämpligt och bäst att ha toapappers rullarna i ett skåp och det behöver dock inte ligga i anslutning till toaletten utan det kan vara på andra sidan huset oxå.  Ja klagomål har förekommit då karlar har fått sprungit med byxorna nere genom varje rum för att hämta in lite papper då ingen hört deras nödrop :), detta har inte stört mig och jag har inte ens fattat varför dom gnällt för man tittar väl alltid att det finns toapapper innan man sätter sig, så gör iaf vi kvinnor!!!!????  TILLS IDAG DÅ JAG VAR DEN SOM SATT I EN KVART FÖR ATT BARA FÅ KONTAKT MED NÅGON UTANFÖR BADRUMMET!!! Loui...loui...loui...loui...loui....loui....LOOOOOOI...........gah annars så tycker man ibland att det kan vara skönt när kidsen sjunker in i tv:n å tar det lungt men aldrig mer ska jag påkalla tv:n som en barnvakt å framförallt inte när man ska på toa själv. Hädanefter ska varenda unge följa med mamma in på toa vilket faktiskt händer ibland :).
När kontakt väl var tagen så var det lite klurigt minst sagt att få loui att hämta mer än en ruta papper, slutade med att jag gick med byxorna nere hela huset igenom och hämtade en rulle......................nä där ljög ja för jag hämtade sex stycken som numera har sin plats ovanför toaletten på en hylla.....PUNKT SLUT!!!!!!

ha en bra kväll, nu ska den numera praktiskt tänkande Annso gå å träna !!!!!!




My Life, My Passion & My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar