Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

onsdag 26 juli 2017

Annso goes Psyko

Jag har ju som sagt inte varit så himla glad på mina barn sen morgonens händelse på balkongen så dagens tonläge har varit allt annat än glatt.
Utegångsförbud fick dom ju men inser att dom har en ryggsäck på vift med bla två jackor i och en astma spray så jag skickade ut dom för att leta reda på den eftersom dom hade denmedisg igår när dom hade oicknick i lekparken.
Tror ni ung..... letade................eller ja letade gjorde dom men lekte desto mer.  Gick en stund och jag kokade inombords nästan för jag var så arg på dom men så fortens känslor kan vända.
I ena sekunden var dom billigare än billigast å i nästa så har jag begått massmord för deras skull.

Hörde redan när dom kom i trappen att båda var helt hysteriska. Tänkte väl att dom kanske hade fått skäll av ngn sen morgonen men icke sa nicke. Dom hade trotsat mammas sista ord om att endast leta ryggan och gått ut i skogen som finns här bredvid med en av grannungarna å klivit i ett jordgetingbo.  Dessutom blev dom jagade hem och in av dom förbannade getingarna. Mamma goes locco.......Tog tag i första bästa tillhygge (tur att det inte var ett baseball trä eller ngt för då hade inventarierna varit long gone) Som var en skokartong. Fick ihjäl två men då ser jag att det kryper ut en till ut louis byxor. Så fort av med kläderna på barnen. Gav dom en varsinn allergi tablett, satte dom i ett svalare bad och sen sprayade jag en sprut salubrin på deras stick. Peppar peppar så hade båda barnen fått bara ett stick var.
Var in med allergi medicin till grannen utifall han skulle reagera på sticket.
Men jävlar vad jag skrek å dom där getingarna. "förbannade jävla as, giddrar ni med mina kids så dör ni". HAde varit rätt kul å ha det på video nu i efterhand men just då var jag lite av en psykopat, merän vanligt haha.....näeskämtå sido men jag hade kust å slita av dom där små sakerna vingar å hela helvete men då jag tror på karma så hade jag väl fått mig ett stick jag oxå så jag nöjde mig med att banka skiten ur dom å sen dammsuga upp dom och skuramordplatsen.


Aa men typ så kan man samanställa den eftermiddagen.

Nu håller jag på att tvättar nere i tvättstugan och ska väl ner sen å hämta upp tvätten. Hatar att tvätta där nere men hatar desto mer att ha tvätten hängandes upp i lägenheten.

Serie i sängen en stund först å passa på att njuta av tystnaden då vincent å loui ääääääbtligen somnat.


Peace..........


My Life, My Passion & My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar