Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

onsdag 26 juli 2017

Maj


Maj maj, sköna Maj.
I maj var det hyvsat bra väder och man fick ju hopp om sommaren, ack vad man nu i eftehand inser att man blev grund lurad. 


Polly blev mer å mer en familjemedlem och i smyg tog jag upp henne i sängen. Försökte lära alla att hon inte skulle vara i sängen eller i soffan men ibland när ingen såg så tog jag upp henne i sängen och myste.






Lite balkong häng blev det




Den 20:e maj tog jag med mig Jonas och barnen och åkte ner på gröna lund över dagen.
En tidig första mini tripp.






VI hade en super bra dag och peppar peppar så slapp vi regn, det var soligt och fint hela dagen.
Barnen åkte karuseller och jag å jonas oxå såklart.
Åt och hade det mysigt hela dagen, blev lite sura miner när vi skulle åka hemåt men det gick över rätt fort och dom somnade som klubbade sälar i bussen på väg hem.
Vet ni att om ni har barn med ett funktionshinder, mina har ju adhd. SÅ kan man få ut ett papper från bup och då får man gå bakvägen till alla karuseller för att barnen inte har ro att stå i köerna  som kan uppstå. Detta är super bra och på vissa ställen så får man sitta kvar i karusellen upp till tre varv och slippa kliva ur. Barnet med intyg får även ta med sin några kompisar så att hen slipper åka ensam. Även att medföljande vuxen får gå in gratis och får ett ledsagar armband på sig och får då åka med barnet.


Polly blev större och större.





Vi hade avslutning på dagismed en gårdsfest, Då tar alla med sig en varsin rätt och man äter av allas mat och man får smaka olika maträtter från olika kulturer. En väldigt mysig och uppskattad tillställnng som både vi vuxna och barnen älskar. 

Cerine och Julle united hade sin vår uppvisning på kulturhuset och som alltid så är alla lagen så duktiga. Köpte några lotter och vann två av tre priser. Lyckans mig!!!


Den 27:e maj åkte vi upp till luleå med Julle för då var det dags för SM/RM. 



Vackra höga kusten bron




Vi bodde på scandic i skellefteå och maten där var helt okej, det var dessutom buffe


Min älskade unge innan tävling.


Peppad mamma



GUUUULD även denna gång. 



 Typ så hade vi det i maj





My Life, My Passion & My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar