Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

onsdag 26 juli 2017

Back in the loop MARS

Nu var det sådär jävla länge sen jag skrev igen och jag vet att jag sagt hundra gånger minst att jag ska bättra mig men nu ska jag verkligen göra det. Förut har jag inte haft varken motivation eller ngt speciellt att skriva om men nu har jag ju det så Im back in the loop!!!

Kan börja med en tillbaka blick från varje månad som jag inte skrivit. Mars var en rätt okej månad men inte så mkt hände faktiskt.
Mars månad handlade nog mest om att jag skulle försöka må lite bättre och jag la ganska mkt tid på mig själv och för att jag faktiskt skulle få börja må bra igen.


En solig mars dag nere vid vår båthamn. Hudiksvall kan man nog så vackert ska ni veta.






Vincent och hans nya cyklop. Tycker inte ni att han påminner om Sune i grekland, han är så otrolig på alla sätt min lilla vincent






Den 11-12 mars var det dags för Cerine och hennes tävlingslag att tävla i Cheer DM i norrköping.
GUUUUUULD!!!! Ja dom tog guld sådet blev en glad och skön resa även hem.



Nathalie och jag är jusåklart med på alla tävlingar och så även på denna.
Hotellet i nyköping.


Tror ni alla ungdommar blev helt saliga eller????

Fick även hem fina mössor.



Ja det var våran Mars månad, ja sen va vi hemma och myste. Åt god mat, kollade på filmer, va ute och lekte i blasket.


My Life, My Passion & My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar