Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

onsdag 26 juli 2017

April

Den första april så jobbade jag på SMU:s klädbytardag här i hudik. Vi håller på en hel vecka innan försäljning så hela veckan före så packaar vi upp kläder som folk får lämna in. Kan säga att det är super mkt kläder och att man kan spara massor ist för att köpa allt nytt i butiken. 2 gånger per år har vi klädbytardagar. På våren och på hösten.  Höstens klädbytaardag är i september och då kan man fynda fina nya overaller och fina märkeskläder. Ja jag är ju inte så himla noga med att allt ska vara nytt jämt utan jag anser att om man kan köpa en schysst overall som är knappt använd och som är hel till en bra peng så ska man absolut göra det.
Så den 30:e september är det dags igen och jag råder alla som kan att komma förbi och fynda. Finns hur mkt kläder och skor som helst. Två våningar fyller vi.

Mars månad var en månad då jag kände mig väldigt låg och jag fann ingen glädje alls i ngt. Men det är bara att härda ut och göra det bästa av situationen och rida ut stormen för vid det här laget vet jag att det blir bättre.

Jag är ju ett stort fan av Gabriella Westrin som skriver kriminal böcker och där all handling utspelar sig i hudiksvall. Jag älskar att läsa hennes böcker och det är så kul att man kan känna igen gatorna hon pratar om. Hon hade iaf signering av den nya bocken så jag va såklart där och köpte några ex som presenter.


Va ut på krogen och dansade lite oxå för att jag skulle få upp livsgnistan igen men vet inte direkt om det funkade så bra.

Hade utvecklingsamtal för alla barn och alla skötte sig exeplariskt och va så duktiga.

Va på seans med Terry Evans oxå, en rätt spännande upplevelse och jag ska nog gå igen om jag får tillfälle.

Jonas som är Filippas vincent och loui:s pappa bor ju hos oss på veckorna och har gjort det i ett halvår snart. Många som separerar blir ovänner och mkt går helt omedvetet ut över barnen. Jag vill inte ha det så, oavsett hur det tog slut mellan oss så förtjänar våra barn att ha det bra och att ha två föräldrar som kan vara överens och som kan vara vänner. Jonas är en av mina närmsta vänner och vi berättar nog det mesta för varandra.

Den 29 mars åkte vi upp till ö-vik och köpte oss en söt lite amstaff/ schäffer som heter Polly.














Loui poserar med cykeln, detta va den första april om jag inte missminner mig och vi tog fram alla cyklar till barnens förtjusning.






Väntar på tiden jag hade på mitt hjärta. Min vårdcentral. 


Har ni aldrig testat detta så gört, Cola och jordgubbar!!!!


Tog med mig Emil och gick ut och gick lite och det slutade med att vi satt med en pizza på solbryggorna här i stan och åt pizza en kall kväll i april. 


MItt nya älskade halsband från Indiska. 499kr tror jag det kostade men så värt !!


 Badgrabbarna


MIna tre minsta skitungar. 


 Visst är det lätt att knäppa kort på barnen å få till dom snygga, busungar!!!


Fick även fina blommor <3


Tog med mig mina två äldsta för lite egen tid, så vi gick på hot chili och käkade och snackade 






Ja i stora drag så va det vad som hände i April.

My Life, My Passion & My Fashion

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar