Skapa ditt eget drömliv!!!
Välkommen tilll vår värld!!!!

lördag 17 mars 2012



Oj va tiden verkligen går fort.  För fem år sedan låg jag inne på förlossningen i Hudiksvall och skulle bli igångsatt ned mitt tredje barn.  Vid den här tiden så låg jag förmodligen inne på rummet och väntade på att allt skulle sätta igång, gick lite segt i starten eller oxå var det den här tiden vi tog en promenad ner på stan och shoppade lite, tog en lunch på mc Donalds innan vi gick tillbaka upp på avdelningen.

På eftermiddagen/kvällen så föddes en 2845 gram lätt liten flicka som fick namnet Filippa fideli beglund/Skoglund. 

Long time ago när man tänker på själva förlossningen och väldigt mkt har hänt sedan den dagen.


Idag började vi dagen med att sjunga för prinsessan och hon fick öppna sina presenter. Allt från barbie dockor till stora legohus fick hon idag.


Senare idag kommer folk och fikar i vanlig ordning vid födelsedagar.  Kalas för polarna kommer både Filippa och Nathalie ha på badhuset i slutet av månaden då det inte fanns tid tidigare.


Vårsolen gör oss sällskap även idag och det ska jag se till att ta vara på och gå ut med mina hjärtan.

Uppmanar alla andra att oxå gå ut och njuta av solens underbara och nyttiga strålar.


Bye bye for now.


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar